Metroseksüelliğin suyunu çıkaran erkekler.. Metroseksüelliğin suyunu çıkaran erkekler..
Metroseksüel kelimesi dilimize son senelerde girdi ve geniş anlamı erkeğin kendine bakması ve bakımlı olması demek..bu tanımın içinde kaşların hafiften aldırılması, cilde yapılan maskeler,... Metroseksüelliğin suyunu çıkaran erkekler..

Metroseksüel kelimesi dilimize son senelerde girdi ve geniş anlamı erkeğin kendine bakması ve bakımlı olması demek..bu tanımın içinde kaşların hafiften aldırılması, cilde yapılan maskeler, manikür ve pedikür işlemleri yer alıyor. Yani bayan kendine bakarken erkekte bakımlı olmak zorunda hissediyor artık.. buraya kadar her şey çok güzel beyler.

Fakat geçen gün gördüğüm faciayı sizinle paylaşmadan edemeyeceğim. Kaşlarını adeta martı evresinden ebru gündeşin kaş stiline çeviren bir arkadaş gördükten sonra metroseksüelliğin sınırlarını sorgulamaya başladım..

metro

Arkadaşlar bakın şu olay kesinlikle hoş değil. Kaşı, saçı başı geçtim göz altına kapatıcı sürmek hangi metroseksüelliğin sınırına içindedir. Yok artık daha neler. Çevremde onca bayan bile buna ihtiyaç duymazken bu kendini bilmezlik nedir. Şimdi şu modele sen ne ayaksın oğlum diyenler sonuna kadar haklılar kanımca.

Evde çeşitli maskeler hazırlayarak her gün harıl harıl bu işle uğraşan kişilere üzgünüm metroseksüel değil başka bir şey deniliyor :)

Bu tanımın dışına çıkan her şey sizin cinsiyetinizin sınırını da değiştirir. Çok ince bir çizgide olan bu kavramın göze batmadan yerine getirilmesi gerekiyor ki bakımlı olmanız bağırmasın. Temiz ve bakımlı erkeği her bayan çok sever. Fakaaat işler çığırından çıkarsa kanka gibi takılmanızda an meselesi olur :)

metro1

 

Şu durumun metroseksüellikle hiçbir ilgisi yok. Olsa olsa dikkat çekmeye yönelik bir hareket. Lütfen moda dergilerinde bas bas bağıran metroseksüel örneklerine aldanmayın.

metro2

 

Şu örnek gibide kalmayın tabi..bakımlı ve temiz olmaya özen gösterin si yu :)

admin

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir